De TDA Ethiek

Bij het produceren van jouw bestelling hanteren wij een aantal uitgangspunten:

Wij produceren elk kledingstuk alsof we hem zelf aan zouden trekken. Niets is zo vervelend als dat een van jouw bestelde kledingstukken niet zo mooi bedrukt is, terwijl er wel iemand in moet lopen.

We houden rekening met jouw wensen als het gaat om levertijd. Geef bij ons aan wanneer je het nodig hebt en wij proberen onze planning daarop af te stemmen.

Problemen zijn er om op te lossen. Ben je om de een of andere reden niet tevreden, dan kijken wij naar wat we voor je kunnen doen.

Als wij een opdracht aannemen, zorgen wij ervoor dat die tot een goed einde komt. En als er door omstandigheden iets fout gaat, dan lossen wij dat op. Ook al kost ons dit geld. Beloofd is beloofd.

Bovenstaande zijn de punten die je van ons kunt verwachten. Maar wij verwachten daar ook iets voor terug. Als je deze site goed gelezen hebt, spreken wij nogal eens over samenwerking. Dat betekent input van 2 kanten. Dit is wat wij van jou verwachten. Klinkt wellicht logisch, maar dat is niet altijd zo.

Betaling
Wij hanteren een betalingstermijn van 1 maand. Zorg dat die betaling ook binnen een maand voldaan is. En maak van ons geen politie-agent die jou daaraan moet herinneren.

Degene die bestelt, is verantwoordelijk voor de betaling. Altijd. Dat is niet omdat wij dat zo bedenken, maar dat staat zo in de wet. Wij herinneren dus altijd de besteller aan een openstaande factuur. En als wij een incassobureau in moeten schakelen, is die ook op conto van de besteller.

Spoedbestellingen
Als jij wilt dat iets op korte termijn klaar is, zorg dan dat wij zo snel mogelijk de tools ontvangen om dit te realiseren. Dus goede bestanden en evt. de kleding. Niets is zo vervelend dat wij er bij jou achteraan moeten, om vervolgens over te moeten werken als het allemaal te laat bij ons binnen is.

Bestelling
Een bestelling is pas een bestelling als wij alles binnen hebben:

  • Een duidelijke mail met de goede bestanden. 10 Verschillende mailtjes met allemaal stukjes info, aanpassingen, wijzigingen ed. werkt niet. Dan moeten wij gaan puzzelen met jouw mailtjes met een groot risico op fouten.
  • Eventueel eigen kleding.
  • Een akkoord op de prijs.
  • Door bij ons te bestellen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.